P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

"سفیدی پادشاس، دیب گله داره"

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۳۶ ب.ظ

 

یکی از لذت‌های زندگی من پوشیدن لباس سفیده. 
و از بین تعریفات بعضاً عجیبی که در مورد خودم می‌پسندم و می‌پذیرم، یکی‌ش اینه که: چقدر سفید بهت میاد!
که حتی وقتی کسی می‌گه یه تی‌شرت بده من بپوشم و من بهش پنج‌تا انتخاب می‌دم، با تعجب می‌گه اینا که همه‌شون سفیده! و من با یه کم خجالت می‌بینم که دوتای باقی‌مونده و حتی اینی که پوشیدم و اونی که تو سبد هست هم سفیده!
حس خوبی بود که وقتی از همطا پرسیدم من چه رنگی‌ام، گفت: «شاید الان یه کم نارنجی باشی، ولی قطعاً رنگ تو سفیده.»
 
 
 «بعضی‌ها هستند که پیرهن سفید بر تن‌شان لکه‌‌ی رسوایی است.»شیاطین - داستایوفسکی
 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
پریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">