P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رستاخیز تو در خواب های من است

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۰ ب.ظ

 

و من اگر دوستت نداشته باشم چه کنم؟

خیال می کنم که می شود با همین یک جمله داستان همه ی سال های بودنت را گفت و تمامش نکرد. تکلیف روشنی که به  قلب من واگذار شد و در تکه تکه اش به ثمر نشست و رها نشد. تو در خواب های من زنده ای و من دوستت دارم. تو در خواب های من "مثل هر روز و همیشه"ای و "غریبگی" نمی کنی: پناه می آوری به من و بودنم و من دوستت دارم. از این فریب کودکانه دلتنگ می شوم و دلگیر نه.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
پریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">