P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بارانِ بهارِ من

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

 

خدای من! و نه خدای کسای دیگه؛

به خاطر همه ی آب و هواهای بارونی جهان ازت ممنونم.

به خاطر همه ی دلخوشی های کوچیکی که بهم می دی.

به خاطر اینکه همیشه حواست هست. به من، به دلخوشی های کوچیکم، به لبخندهای یواشکی ام.

و به خاطر من معلوم نیست چه کارها که نمی کنی!

تو عشق مــنـــــی... وقتی خدای منی! خدایِ "من"! جدای از بقیه و با تمام وجودت و فقط برای من.

من صدای رعد و برق هات رو دوست دارم، و همه ی بارون هات رو.

چقدر خوبه که چیزی به بزرگی تو مال منه. این مالکیت مطلق! و لبخند.

و چقدر خوب تره که من هم مال توام... هرچند کژ، هرچند کم، اما تمام.

هوا بارونه... بارونه... بارونه...

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
پریا

نظرات  (۱)

۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۴۵ حسین یحیی زاده
میدونم که مالکیت انسان از نوع دومه و مالیت نوع اول مال خداست. ولی شما الان از مالکیت مطلق حرف زدید، یعنی مالکیت نوع اول عایا؟
پاسخ:
نمی دونم!
مطلق از نظر من یعنی اینکه از وقتی من بودم مال من بوده، و تا همیشه هست. از دستم نمی ره. روزی نمیاد که خدای من نباشه.
تمام و کمال مال منه. اینطور نیست یه قسمتش مال من باشه و بقیه اش مال یکی دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">