P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زمین از دلبران خالی‌ست یا من چشم و دل سیرم؟

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۲ ب.ظ

امروز بعد از مدت‌ها با مامان و بابا رفتم‌ خرید. از اون خریدهایی که آدم با مامان و باباش می‌ره. نمی‌دونم دلیلش چی بود؛ حالم؟ اوضاع؟ روزها؟ دلم هیچ چیزی نمی‌خواست. هیچ چیزی نبود که ببینم و دلم بخواد مال من باشه. همیشه موقع خرید وقتی چیزی رو می‌دیدم می‌فهمیدم که مال منه، یا باید مال من باشه. حالا... امروز... انگار هیچ‌چیز برای من نبود. هیچ‌چیز برای پریا. تو دنیای به این بزرگی دلم هیچی نمی‌خواست.

گفتم گریه‌ام گرفته، هردوشون با ناراحتی نگاهم کردن.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۹/۰۷/۳۰
پریا

نظرات  (۱)

۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۰:۳۰ ادیب خالدیان

چه بر ما رفته است؟ ای عمر! ای یاقوت بی قیمت

که غیر از مرگ گردنبند ارزانی نمی بینم

:(

پاسخ:
چه‌ها که بر سر ما رفت و کس نزد آهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">