P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پریا ماهی

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ب.ظ

 

- تو قبلنا ماهی بودی.

- چرا؟

- همین‌طوری. بهت میاد.

- خودم فکر می‌کردم آب یا درخت بودم.

- آب، آب هم بودی. بهت میاد. پری دریایی بودی!

 

 

"من

پری کوچک غمگینی را

می‌شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد

و دلش را در یک نی‌لبک چوبین

می‌نوازد آرام، آرام" 

                           فروغ عزیز ما!

 

غمگین نیستم. :) 

احتمالا از این به بعد هر وقت ماهی ببینم یاد خودم می‌افتم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
پریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">