P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

famished

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ

 

دارم لغت می خونم. و اینکه یکی از راه های حدسِ معنی از طریق "عقل سلیم" است و اینم مثالش:

 

“.The morning had passed’away, and Rip felt famished for want of his breakfast”
—Washington Irving
 

بعد میگه شما بعد از این که صبح گذشته و صبحانه نخوردید چه احساسی دارید؟

چیزی که من حدس زدم "خجالت یا شرمندگی خفیف" بود. چرا که خودم رو تو مسافرت و یا جمعی تصور کردم که من آخرین نفر بیدار می شم و باید جلوی نگاه بقیه و متلک های احتمالی صبحانه بخورم. در حالی که معنی درست "خیلی گرسنه" است. :/

 

 به تفاوت نگرش ها دقت نمی کنن چرا؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
پریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">