P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

و من - مسافر قایق -

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

 

سفر مرا به باغ در چند سالگی‌ام برد

و ایستادم تا

دلم قرار بگیرد، 

صدای پرپری آمد

و در که باز شد

من از هجوم حقیقت به خاک افتادم.*

 

 

چقدر «مسافر» بودم  :)  

 حتی به اندازه‌ی توضیح یک خطیِ «من از مجاورت یک درخت می‌آیم».

  

 

وسوسه‌ی بعدی سفرم...

  

«خیال می‌کنم

در آب‌های جهان قایقی است»

  

 

 *سهراب

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۷
پریا

نظرات  (۱)

"من از مجاورت یک درخت می‌آیم..." چه لطیف... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">