P'

پ پریم

P'

پ پریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چهارفصل

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

تا پاییز صبر می‌کنم

اگر نیامد

خودکشی خواهم کرد

در انتظارش هستم

این جهان افسرده را

باید

با کسی تقسیم کنم

...

دیگر نمی‌گویم

اگر نیامد خودکشی خواهم کرد

هرکه از کنارم عبور می‌کند

می‌گوید: شما چقدر

به ابر

به باران

به سکوت

به نیستی شباهت دارید

من آرام، تنها و منزوی

در آستانه‌ی بهار ایستاده‌ام

پس از آن که برای آخرین بار

خودم را در آینه نگاه کردم

با کفش‌های کهنه

تنها

پا به بهار گذاشتم.

 

                     - احمدرضا احمدی

 


  

آیا ما سزاوار بودیم

تمام خیابان را در باران برویم،

و در انتهای خیابان

کسی در انتظار ما نباشد؟

            - احمدرضا احمدی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
پریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">